Permulaan yg baik

wah..x sangka ai..baru jek ai terai2 godek2 buat blog ni ada ada yg sudi menemankan ai...;p terima kasih byk2 freindz..... kata2 semangat menjadi kunci utk saya terus berkarya..ramai yg tanya apa ye yg lili nak tulis kat sini....tentang resepi ke? ttg kehidupan ke? ttg politik ke? hahahhaha..tengtiba ekss citer pasal politik...ngeh2...apapun x kesah..kena tunggu le...kita ni suka pot pet pot pet...ada gak tmpat utk luah kan hasil jemari kita...kan...

selain resepi, tips, petua, kisah kehidupan...kalo kita tulis novel kat sini bleh tak? wah...tengtiba lg nak jadi penulis gitu...pandai ke..reti ke....x cuba x taukan...paku tu kalo dah berkarat hari2 di kesat dgn kertas pasir pun bole licinkan....hehehhehee...kalo ada yg sudi..kita lg sudi...kena tunggulahkan...byk perancangan di didalam minda kita yg d'susunkan didlm arca pemikiran akan direalisasikan...wah..ayat tak hangak2....keh2...jgn gelak ek... kita mmg suka berangan..tpkan angan2 tu kalo kita tukang mungkin akan jd kenyataan...sape taukan...kita pun tak tau....

gud nite yu oul....esok kita ada kelas baking...last kelas kita menuntut sblum kita plak yg buat kelas nnt...wah...berangan lagik daku..... see ya...muaaahhhhh......

9 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. HAPPY BLOGGING KAK LILI!

    yang penting, gambar aiman tu memang jadi penyeri majlis lah... hensem you

    JEMPUT DATANG RUMAH ITA PULAK KAK... RUMAH KITA PUN TAK CANTIK MANA, BANYAK KENA BELAJAR LAGI

    ReplyDelete
  3. hai lili...I am followwwwww......selamat berblogggg...

    ReplyDelete
  4. salam Lili...
    welcome and happy blogging :-)

    ReplyDelete
  5. tahniah kak...saya pun baru gak dlm blog ni...

    ReplyDelete
  6. tahniah...setapak lg ke hadapan...
    moga sukses selalu...

    ReplyDelete
  7. terima kasih sayang dr lili utk adik2..kakak n kawan2 atas perhatian n ksh syg semua...kita baru jek bermula ni msh terkial2 n kekok2 lg...insyaallah...:)

    ReplyDelete
  8. TERUSKAN USAHA KAK..I FOLLOWWWWWWWWWWWW........ BEST..BEST......

    ReplyDelete